New doll: BMR 1959 Kira

Welkom terug! Sorry voor de lange afwezigheid, maar ik heb het drukker gehad met de universiteit en het leven dan ik had verwacht. Ik dacht dat ik, omdat ik minder lessen had, meer tijd zou hebben voor poppenspel en blogposts, maar dat gebeurde niet. Ik probeer ook meer te leren, wat een deel van mijn vrije tijd in beslag neemt. Ik probeer mijn tijd beter in te delen om productiever te zijn, dus ik hoop snel weer een regelmatiger schema te krijgen.

Zoals ik in mijn laatste bericht al zei, ontving ik een Cyrus BMR-pop uit 1959 en sommigen van jullie lijken geïnteresseerd in een apart artikel. Ik heb de curve van deze lijn in een vorige post behandeld als je geïnteresseerd bent om het te bekijken. Zoals ik in dit artikel al zei, was het algemene thema en de esthetiek van de BMR1959 niet wat ik van plan was, en ik vond het ook een beetje prijzig voor de kwaliteit. Dus ik dacht dat ik de kromme zou nemen en de rest van de rij zou overslaan, maar om de een of andere reden begin ik Kira leuk te vinden. Dus ik hield Amazon in de gaten voor het geval het te koop was en kon het voor ongeveer $ 20 krijgen.

BMR 1959 Wave 1 Kira

Zoals alle BMR-poppen wordt hij geleverd in een doos met een schets van de pop op de voorkant. Het nadeel van dit type doos is dat je de pop pas kunt zien als je hem opent. Deze dozen zijn echter ideaal om je pop in op te bergen voor als je met haar wilt reizen of een buitenfotoshoot wilt maken.


Toen ik het uit de doos haalde, zag ik dat het stuk plastic dat de pop om haar middel vasthield, in haar jurk was gestopt en de jurk was losgeknoopt. Ik weet niet waarom, maar zou het niet makkelijker zijn om dit stuk over je jurk te dragen?

Zodra ik het uit de doos haalde en foto's begon te maken, raakte ik echt gefrustreerd. Hij poseerde niet goed en ik had moeite om de foto te maken die ik echt leuk vond.

De belangrijkste reden dat ik het wil, is omdat het een Kira-beeld gebruikt dat ik leuk vind en me doet denken aan veel Kira-poppen die in de jaren 90 zijn gemaakt. Ik hou van de manier waarop ze haar gezicht schilderen met eyeliner en groene wimpers.


Net als de andere BMR1959 hou ik niet van mods. Ik hou van het ontwerp van het spijkerjack, maar het ziet er te groot uit en maakt het strak.

Nadat we de jas hebben uitgetrokken, kunnen we de jurk zien. De jurk doet me denken aan de Totally YoYo Skipper pop uit de late jaren 90 (zie advertentie ). Ik was verrast door de lange mouwen, want als de pop een jasje draagt, draagt ​​ze meestal een mouwloos topje. De mouwen zijn vrij smal, waardoor het jack makkelijker te dragen is, vooral als het los zit. De mouwen zitten boven de elleboog, wat ik een beetje vreemd vind omdat de jas makkelijk weer aan te trekken is.

Het jurkmateriaal ziet er erg goedkoop uit en zorgt voor een moiré-effect voor de camera. Ik hou echt van deze tint paars, een van mijn favoriete kleuren. Om de boel een beetje te veranderen, heb ik Sea Breeze gebruikt en paarse accenten toegevoegd.

BMR 1959 Kira Blue and Purple background

Ik merkte ook dat zijn bovenste ellebooggewricht niet werkte, wat erg teleurstellend was. Ik heb verschillende MTM-poppen en geen van hen heeft dit probleem. Dit is een verzamelbare pop en de prijs is goed, dus ik begrijp niet waarom we meer betalen voor minder kwaliteit. Het idee om iemand anders dan een lichaamsdonor in te zetten kwam bij mij op, maar dat is er gelukkig niet van gekomen. Mijn andere BMR1959 heeft ook een gewrichtsprobleem waar ik me pas recentelijk van bewust ben geworden.

Over het algemeen ben ik erg teleurgesteld over deze pop. Ik heb er ongeveer 20 euro voor betaald, wat niet slecht is, maar ik denk niet dat het 30 euro waard is. Ik weet dat dit ongeveer hetzelfde is als wat ik tegen andere BMR-poppen zei, maar ik vind het nog teleurstellender. In ieder geval voor de anderen vond ik de foto's die ik ontving leuk.

Ik heb wat foto's gemaakt van de twee BMR-poppen met de nieuwe achtergrond die ik heb gemaakt. Ik bracht wat tijd door in de middag nadat ik het had bestudeerd. Ik dacht dat ik 's middags meer referentiemateriaal zou doen na de voorbereiding van de dag, maar het blijkt dat ik niets anders heb gedaan en ik voel me niet bijzonder gemotiveerd. Voor het geval iemand het zich afvraagt, deze kleur heet 'Orchid' en maakt deel uit van het Acullux-assortiment dat ik in sommige van mijn ambachten gebruik. Afhankelijk van de verlichting ziet het er meer roze of paars uit. Ik heb het nog niet geprobeerd met een witte rand, maar ik denk dat het er heel schattig en realistisch uit kan zien.

BMR1959 Curvy Pazette and Kira


Ik heb eigenlijk liever dat scheve poppenblauwe jasje, dat staat haar beter. Het past ook erg goed bij haar outfit.

BMR1959 dolls

Ik wil tijdens het schooljaar meer blogtijd krijgen. Doordeweeks ben ik zo moe van het staren naar mijn computer dat ik een uur lang niet naar mijn scherm kan kijken, dus gebruik ik mijn vrije tijd om te sporten of een wandeling te maken. Ik heb ook geen tijd om in het weekend te bloggen omdat ik het zo druk heb met werk en leven in het algemeen. Dit bericht zou op 12 oktober worden gepubliceerd en het is nu bijna eind oktober. Wel het is.


Mijn volgende post zal waarschijnlijk een andere fotokeuze zijn, want ik denk niet dat ik tijd heb om iets ingewikkelders te doen. Tijdens dit schooljaar heb ik een aantal nieuwe foto's kunnen maken, ook heb ik een aantal oude foto's die ik nog nooit eerder heb geplaatst. Hopelijk is het begin november.

Dus wat doe je? Papavers?


Tinkermonster

jw.org nl Ik zag de nieuwe Monster High-verzamelaars Grady Twins en Pennywise direct na mijn post. Ik was echt niet bereid om ze zoveel te betalen, zeker nu ik mijn budget heb verlaagd. Hoe dan ook, ik neem de Grady-tweeling.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url