New doll: BMR 1959 Kira

Welkom terug! Sorry voor het ongemak, maar ik heb veel werk te doen op school en in het leven. Omdat ik minder ruimte heb, dacht ik dat ik meer tijd zou hebben om met de poppen te spelen en ze op de blog te plaatsen, maar dat gebeurde niet. Ik probeer ook meer te bewegen, dat zal even duren. Ik probeer mijn tijd beter te beheren om efficiƫnter te zijn, dus ik hoop snel terug te zijn met een meer formeel schema.

Zoals ik in mijn laatste bericht al zei, vond ik een Kira BMR-pop uit 1959 en ik denk dat sommigen van jullie op zoek zijn naar een speciaal item. Als je deze regel wilt zien, ik heb hem al gecontroleerd in een vorige post . Zoals ik in dit artikel al zei, hou ik niet van het algehele uiterlijk van de BMR1959 en vind ik ze een beetje prijzig. Dus ik dacht dat ik gewoon een bocht kon kopen en de rest van de weg kon lopen, maar om de een of andere reden begon Kira me te overtuigen. Dus ik controleerde of Amazon de korting had geannuleerd en ik kon het vinden voor ongeveer 20 euro.

BMR 1959 Wave 1 Kira

Zoals alle BMR-poppen wordt ze geleverd in een doos met een poppenontwerp op de voorkant. Het nadeel van dit type doos is dat het niet zichtbaar is tenzij het speelgoed wordt geopend. Deze dozen zijn echter geweldig om je speelgoed in op te bergen als je van plan bent om ze mee te nemen op reis of fotoshoot.


Toen ik het uit de doos haalde, zag ik een stuk plastic met een pop op de taille. Ik weet niet waarom, maar zou het niet makkelijker zijn om dit detail aan haar jurk toe te voegen?

Zodra ik het uit de doos haalde en foto's begon te maken, irriteerde het me echt. Het is niet erg goed en het is moeilijk voor mij om foto's te maken die ik echt leuk vind.

De belangrijkste reden dat ik haar wil, is omdat ze mijn favoriete huurformulier gebruikt en me doet denken aan veel huurpoppen die in de jaren 90 zijn gemaakt. Ik hou ervan hoe ze haar gezicht schilderde met groene oogleden en wimpers.


Net als andere BMR1959's hou ik niet van mods. Ik ben dol op het ontwerp van Jane's jas, maar het ziet er geweldig uit en maakt het duurzaam.

Als het jasje niet op voorraad is, kunnen we haar jurk zien. Haar jurk doet me denken aan Totoli Yoyo Skipper , een pop uit de late jaren 90 (zie advertentie). Het verbaasde me dat hij vaak lange mouwen droeg bij een tanktop. De mouwen zijn erg smal, wat het aantrekken van een overjas gemakkelijker maakt, vooral als het een zak is. De mouwen werden over de ellebogen opgetrokken omdat ze gemakkelijk naar achteren gedragen konden worden.

De stof van haar jurk lijkt erg goedkoop en ziet eruit als een eland voor de camera. Ik hou van paars, een van mijn favoriete kleuren. Om te testen en een verschil te maken, gebruikte ik mijn "Sea Breeze" en voegde een paars accent toe.

BMR 1959 Kira Blue and Purple background

Ik ontdekte ook dat de bovenste elleboog niet werkte, wat een grote teleurstelling is. Ik heb maar heel weinig regels om met MTM-poppen te spelen en geen van hen heeft dit probleem. Dit is een verzamelpop en kost dienovereenkomstig, dus ik begrijp niet waarom we voor goedkopere kwaliteit betalen. Het idee om bodybuilder te worden kwam in me op, maar gelukkig is dit niet gebeurd. Mijn andere BMR1959 heeft ook een verbindingsprobleem waar ik veel later achter kwam.

Over het algemeen heb ik medelijden met deze pop. Ik heb hem 2020 betaald, wat niet slecht is, maar ik denk niet dat 30 het waard is. Ik weet dat ik min of meer met een andere BMR-pop aan het praten was, maar dat maakte me nog droeviger. Ik hield tenminste van de foto's die ze me gaven.

Ik heb wat foto's gemaakt van beide BMR-poppen met mijn nieuwe achtergrond. Na de les in de avond, nam ik een pauze. Ik dacht dat ik die dag na mijn afstuderen in de middag meer achtergrondwerk zou kunnen doen, maar ik deed niets anders en voelde me niet bijzonder gemotiveerd. Als iemand het zich afvraagt, deze kleur heet "Orchid" en ik heb hem in veel van mijn handwerkjes uit de Aqualux-lijn gebruikt. Afhankelijk van de uitstraling ziet het er meer roze of paars uit. Ik heb het nog niet geprobeerd met wit hout, maar ik denk dat het heel goed en echt kan zijn.

BMR1959 Curvy Pazette and Kira


Ik vind het blauwe jasje van de twisted doll erg mooi, ik denk dat het haar beter staat. Ook lijkt ze goed te werken met haar outfit.

BMR1959 dolls

Ik wou dat ik tijdens het schooljaar meer tijd had om aan mijn blog te werken. Ik was het doordeweeks zo zat om naar mijn computer te kijken dat ik het scherm weer een uur lang niet meer kon zien, dus bracht ik mijn vrije tijd door met sporten of wandelen. Het lijkt erop dat ik niet veel tijd heb om aan de blog te werken omdat ik het druk heb met weekenden, huiswerk en het leven in het algemeen. Dit bericht zou op 12 oktober worden gepubliceerd en zal voor eind oktober worden gepubliceerd. Nou, het is gebeurd.


Mijn volgende post is misschien weer een fotoshoot omdat ik denk dat ik niet genoeg tijd heb om iets anders te doen. Dit schooljaar heb ik wat nieuwe foto's kunnen maken, en ik heb ook wat oude foto's die ik nog niet eerder heb gepubliceerd. Ik hoop dat het begin november klaar zal zijn.

Dus waar ben jij mee bezig? Nog poppennieuws?


monsterschip

Nadat ik mijn bericht had geplaatst, zag ik de nieuwe verzamelbare monsters High Gradi Gemini en Pennywise . Ik weiger zoveel te betalen, zeker nu ik op mijn budget heb gesneden. Hoe dan ook, ik ging in ieder geval niet naar beneden zonder mezelf eerst uit te leggen.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url