New doll: BMR 1959 Kira

Welkom terug! Vergeef me voor deze lange afwezigheid, maar ik heb het drukker gehad met school en leven dan ik had verwacht. Ik dacht dat ik, aangezien er minder hoofdstukken waren, meer tijd zou hebben om met poppen te spelen en een blog te schrijven, maar het werkt niet. Daarnaast probeer ik meer te doen, wat een deel van mijn vrije tijd in beslag neemt. Ik werk er hard aan om mijn tijd beter te organiseren, zodat ik productiever kan zijn, dus ik hoop snel terug te zijn met een regelmatiger schema.

Zoals ik in mijn laatste bericht al zei, ontving ik een Kira BMR-pop uit 1959 en sommigen van jullie lijken geïnteresseerd in de specifieke functie. Ik heb de grootsheid van deze regel al in een vorige post behandeld, als je geïnteresseerd bent, bekijk het dan eens. Zoals ik in dit bericht al zei, is het algehele uiterlijk en de esthetiek van de BMR1959 niet mijn ding, en ik vind het ook een beetje duurder vanwege de kwaliteit. Dus ik dacht dat ik de geweldige zou nemen en doorgeven aan de anderen, maar om de een of andere reden begin ik van Kira te houden. Dus ik keek op Amazon of het in de aanbieding was en kon het voor ongeveer 20 euro krijgen.

BMR 1959 Wave 1 Kira

Zoals alle BMR-poppen, wordt het geleverd in een kartonnen doos met een poppendiagram op de voorkant. Het nadeel van dit type kist is dat je de pop pas kunt zien als je hem opent. Deze dozen zijn echter geweldig voor het opbergen van poppen als je ze mee wilt nemen op reis of voor een fotoshoot buitenshuis.


Toen ik het uit de doos haalde, zag ik dat het plastic deel dat de pop vanaf de taille vasthield in de jurk was geplaatst, en de jurk zat los. Ik weet niet waarom, maar zou het niet makkelijker zijn om dit deel in haar jurk te passen?

Toen ik het uit de doos haalde en foto's begon te maken, begon ik er erg gefrustreerd van te raken. Het komt niet goed uit en ik kan geen foto's maken die ik echt leuk vind.

De belangrijkste reden waarom ik er dol op ben, is omdat het een beeldje van Kira gebruikt, waar ik van hou en me doet denken aan Kira-poppen die in de jaren '90 zijn gemaakt. Ik hou van de manier waarop ze haar gezicht versierden met groene eyeliner en wimpers.


Bijna net als de andere BMR1959, hou ik niet van mode. Ik hou van het ontwerp van het spijkerjack, maar het ziet er te groot uit en maakt het stijf.

Na het uitdoen van het jasje kunnen we haar jurk bekijken. Haar jurk doet me denken aan een Totally YoYo Skipper pop uit de late jaren '90 (zie advertentie ). Ik was verrast door haar lange mouwen, want als de pop een jasje droeg, zou het meestal mouwloos zijn. De mouwen zijn erg smal, waardoor je een jas kunt dragen, vooral als deze wijd is. De mouwen waren tot boven de elleboog getrokken, wat ik nogal vreemd vond omdat de jas gemakkelijk aan te trekken was.

De stof van haar jurk ziet er erg los uit en zorgt voor een steeneffect in de kamer. Ik hou van deze paarse tint, een van mijn favoriete kleuren. Om de boel een beetje te veranderen, heb ik "Sea Breeze" gebruikt en een paars accent toegevoegd.

BMR 1959 Kira Blue and Purple background

Ik kwam er ook achter dat het bovenste ellebooggewricht niet werkt, wat een enorme teleurstelling is. Ik heb verschillende MTM-poppen en geen van hen heeft dit probleem. Dit is een verzamelpop en de prijs is goed, dus ik begrijp niet waarom we meer betalen voor goedkopere kwaliteit. Ik kreeg een supplement om als lichaamsdonor te gebruiken, maar dat gebeurde gelukkig niet. Een andere BMR1959 had ook een spraakprobleem wat ik pas veel later opmerkte.

Al met al ben ik erg teleurgesteld in deze pop. Ik betaalde ongeveer 20 euro, wat prima is, maar ik denk niet dat het 30 euro waard is. Ik weet dat het veel lijkt op wat ik zei met een andere BMR-dummy, maar dit lijkt me meer teleurstellend. In ieder geval bij anderen vond ik de foto's die ik nam leuk.

Ik heb wat foto's gemaakt van beide BMR-poppen met de nieuwe achtergrond die ik heb gemaakt. Ik heb vanmiddag wat tijd na school gedaan. Ik dacht dat ik na de lunch, na het afstuderen die dag, meer rollen op de achtergrond kon doen, maar het bleek dat ik niets anders deed en me niet erg gemotiveerd voelde. Als iemand ernaar vraagt, heet deze kleur "Orchidee" en verwijst naar het Aculux-lettertype dat ik op sommige van mijn handwerkjes heb gebruikt. Afhankelijk van de serie ziet het er meer roze of paars uit. Ik heb dit niet geprobeerd met een wit gat, maar ik denk dat het er heel mooi en realistisch uit kan zien.

BMR1959 Curvy Pazette and Kira


Sterker nog, ik geef de voorkeur aan het blauwe jasje boven de zigzagpop, ik denk dat het haar beter staat. Het leek ook bij haar jurk te passen.

BMR1959 dolls

Ik zou graag meer tijd vinden om te bloggen tijdens het schooljaar. Doordeweeks word ik zo moe van het kijken naar mijn computer dat ik weer een uur niet naar het scherm kan kijken, dus gebruik ik mijn vrije tijd om te sporten of een wandeling te maken. In het weekend heb ik blijkbaar ook geen tijd om aan mijn blog te werken, omdat ik het te druk heb met klusjes en het leven in het algemeen. Deze versie komt uit op 12 oktober, dus rond eind oktober. Nou, dit is wat het is.


Mijn volgende post zal waarschijnlijk een andere fotogalerij zijn, want ik denk niet dat ik tijd zal vinden om aan iets complexers te werken. Dit schooljaar heb ik wat nieuwe foto's kunnen maken, en ik heb nog een aantal oude die ik nog niet eerder had gepost. Ik hoop hem begin november op te kunnen halen.

Dus wat hebben jullie gedaan? Al nieuws over de pop?


ambachtelijke monsters

Opmerking . Ik zag Monster High Collector Grady Twins en de nieuwe Pennywise nadat ik mijn bericht had geplaatst. Ik wil er eigenlijk niet zoveel geld voor betalen, zeker nu ik in mijn budget heb gesneden. Hoe dan ook, ik neem de Grady-tweeling.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url