Let's unpack that

Ja, je raadt het al! Eindelijk zijn we in ons nieuwe huis. Het was een gekke reis, we hebben ongeveer 2 jaar gewacht om bij dit huis te komen en het is eindelijk gebeurd. Er waren veel obstakels, een daarvan was dat het stadsbestuur besloot de weg te herstellen, dus moesten we wachten tot het klaar was. We kalmeerden een beetje, maar nadat we deze zomer begonnen met repeteren waren we weer blij.




Ons huis was pas in januari bewoonbaar, ik was druk aan het testen. Als ik klaar ben, moet ik alles in huis regelen en alles inpakken. Het verpakkingsproces duurde een eeuwigheid, vooral voor boeken en knuffels. Eind januari - We waren van plan om begin februari te verhuizen, maar dat deden we pas op de 18e, de dag voordat het college weer openging. Ik stop het speelgoed nog steeds in de doos, sommige staan ​​nog in het oude huis maar ik heb het te druk om er nu voor te zorgen.

In mijn nieuwe poppenkamer zal ik meer ruimte hebben om mijn speelgoed op te bergen, maar ik zal meer ruimte hebben voor een grote tafel of bureau. Op de eerste foto zie je de boekenkast waarin ik het speelgoed bewaarde, Billy's klassieke boekenkast van IKEA. Hieronder staat mijn tabel. Ik denk erover om in de toekomst een of meerdere grote tafels aan te schaffen, dus een voor mijn schoolwerk en een voor mijn hobby's en schilderen. Excuses voor de slechte verlichting, maar de foto's zijn overdag en 's nachts gemaakt.




Over college gesproken, ik heb ooit gezegd dat ik van plan ben om deze zomer af te studeren. Ik lijk niet te herstellen omdat ik nog 3 extra lessen moet voltooien. Ik besloot een master te gaan doen, en daarvoor moet je bepaalde vakken volgen. Ik zou een lange en saaie uitleg kunnen geven over hoe het diploma hier werkt, maar ik dacht dat de klassenlijst me genoeg eer zou geven om te slagen, maar dat gebeurde niet. Toen ik dat hoorde, had ik het gevoel alsof iemand koud water over me heen had gegoten. Ik heb geen andere keuze dan volgend jaar te komen.


Boekenplank, voor het verhuizen

Ik weet niet hoe druk ik het dit semester heb, maar ik wil hier en daar wat tijd doorbrengen om al mijn speelgoed op zijn plaats te zetten en misschien hierheen te komen en nieuwe foto's te delen. poppen. Mijn nieuwe huis heeft de beste fotoverlichting en mijn nieuwe keuken heeft een prachtige stenen vloer die eruitziet als een achtergrond. Het is een beetje triest om te laat te beginnen met bewegen, maar ik ben tenminste hier en nu is het tijd om met de pop te spelen.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en ik zal proberen je blog zo snel mogelijk te volgen. Vertel me alsjeblieft wat er met de grote puppy's aan de hand is..... Hoe bewaar je de pop?

We zien elkaar weer.

MK



Om verbonden te blijven

Facebook Instagram Twitter Tumblr
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url